2014. augusztus 9., szombat

Cornwall - Élménynapló 4. nap

Eljött a negyedik nap. Ugyancsak szép reggelre ébredtünk. Eldöntöttük, hogy ha már az előző napot Marazion városában és annak a csodaszép tengerpartján töltöttük, akkor most megnézzük Penzance városát, majd a The Minack Theatre varázslatos virágoskertjét és magát színházat, majd ellátogatunk a föld, a világ végére, azaz a The Land's End-re, és ha marad időnk még, akkor átmegyünk St. Ives városába is.

Az utunkat szép idő kísérte. Penzance nagyon tetszett mind a kettőnknek. Egy igazi kis kikötőváros, de valamiért sikerült magával ragadnia minket. Egy kis séta és reggeli kávézás után tovább is indultunk The Minack Theatre felé. Sajnos a színházat nem tudtuk közelről megnézni, mert éppen előadás előtt állt, emiatt a látogatók elől le volt zárva. Ettől függetlenül egy erre kijelölt helyről megcsodálhattuk és sétálhattunk a kertjében, ami magában is nagyszerű élmény volt.

Amikor elértünk a "föld végére" kissé elborult és az eső is csapkodni kezdett. Bíztunk benne, nem lesz semmi komolyabb... Tévedtünk! Nagyjából húsz perccel később rákezdett a nyári eső, amit megelőzött a hideg szél. Nem voltunk túl melegen öltözve, attól függetlenül, hogy az előrejelzés szinte percre pontosan megjósolta a rossz idő érkezését. Az eső később sem hagyott alá, ezért visszamentünk a szálláshelyünkre, ahonnan aznap már nem volt alkalmunk kimozdulni.

Így a 4. napunk nem zárul túl jól, de mi megoldottuk, hogy ez a nap se vesszen teljesen kárba. :)

3. nap - 5. nap